090913

Tja baby:S ( puss )

how are ya' ?? jag skojja. Hur är det ? Jag mår toppen...
Jag ville börja med att säga förlåt för dålig uppdate .. :'(   men jag var hos min kompis karolina, efeter som att jag var uttråkad på festen ( kände ingen ) och tänkte att det skulle vara kul att vara hos karro - festen var 5 - 10 min därifrån ...




 nog om saken.
u ska jag baka till idol som är kl:n 20.00  på kn 4. Vad ska ni göra ikväll innan idol ??
Jag bloggar sen,så får ni veta :)

Men aja som ni ser så har inte patti bloggat ( fick veta nyss vf ) och hon måste ( typ ) plugga för om hon får VG MINST så får hon ta percing - av hennes mamma :) lycka till bby <3
Men en sak till som jag tror att ni har sett är att designen har endrats :) snygg patti :P


den hära tröjan har jag på mig ( jag är den med vita tröjan, med tryck ) ( från kollot :P )
jag tar ingen bild för jag är trött, osminkad ( inte för att jag bryr mig så mkt ) och har lampan släckt och orkar  inte ställa mig upp - även fast jag ska göra det snar ... baka och sen efter idol ska jag ducha :P

Jaja bloggar sen


ses - i know you miss me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0