Patricia: det jag vill ha ..

Får jag.
HAHA Heej på er det närmar sig bara mer och mer min födelsedag
så imorgon så ska jag gå nån stans med mamma och shoppa lite.
Vill köpa högmidje jeans fast de är ju ganska svåra att hitta.
Har tittat runt på internet typ på hms å cubus hemsidor men hittade inget¨
Men aja vi får väl hålla tummarna..
Så här hade jag förestelt mej att jag ska se ut på lördag då familjen ska
komma, sen nästa vecka bjuder jag andra som tex Amalia å Isabel å dom:)
Ajuste medans jag tittade på hms hemsida så såg jag dom här två tjocktröjorna
som jag blev förälskad i men kan inte välja färg.. (ttypist mej)


haha glömde händerna
men såhär vill jag se ut på min födelsedag







                                                                             






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0