NEJ ...

idag blir det inget ... men jag kanske åker till skärholmen - men jag pallar faktiskt inte. jag vill nog vara hemme å slappa för att 2 sk fester på 2 dagar å sena kväller blev lite snömnbrist ... för att imorse ringde halva stan å frågade om vi kunde göra not men det går inte jag har ju dans :) det kommer bli skit kul, som vanligt :
men fysen elr träningen på sats kommer inte att hända för att han sm ska vara med oss är sjuk :S ( gud va alla är sjuka idag ... emilios danspartber (felicia) är oxå sjuk (?) ... svininfluensan      . .
                                                                                                                      0

tänk om jag hade fått svininf. då skulle jag se ut såhär  eller som bilden nedan :S

( bilden från apoteket)


^_^ men aja det blir non annan gång nästa vecka vi ska göra nåt' .


Se ya' soon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0