Middagen blev räkor

tjenare bloggare >)

nu har jag precis ätit räkor ... de e sa himla gottis, men inte min favvo rätt :)
Nu e jag hemma hos min moster ( älskar henne mest av allt ... nästan ) hon gjorda mina slingor förra v. :)


så hära ser jag ut på min kusins fest ( pallar
inte klä upp meej för 6 bsmåbarn ... så );
 
fast nu har jag bytt om till ett svart    ser ut som ett mongo :S men jag
linne för den lila ( på bilden ) är för    ger er den bilden :)
stor å utan band så jag var tvungen
att dra upp den hela tiden :/

Out fitt;
Skinnjacka; H&M. Rea 298 :-
Linne; Gina tricot. 199 :- ( rusetten syns inte )
Baggy jeans; BikBok. kmr inte ihåg priset
Skor; Din sko. 250 :- ( mina favvo skor - bekvämaste ) 
Väska; Accent. 259 :- ( syns inte )



just nu lyssnar jag på hero - mariah carey en av mina hits... om jag ska säga så,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0