iförrigårvar jag i7elevenmedemilio

Heejsan, Gea här :P
lite bilder å fakta ..
sry, för dålig uppdate :S


oskar, min morbror, å patti  - när vi var i grönan på erikssondagen :)
Jag vågade inte,


jag var inne på facebook så gjorde jag ett test  ´´ are you sexy or too sexy´´
Svar: jag är 93% too sexy och 3% sexy :P mhh


iförr igår så åkte jag å emilio till 7eleven ( som hans mamma ägde) å
på väg dit så gick vi förbi ett apotek å den här bilden hängde på gönstret
haha, skit kuul
PS: emilio i kanten :)


Emilio å jag


på 7eleven - vi delade på en ben&jerry för den var skit stor å vi åt
inte ens halva men sen fcik emilio in sig allt...


jag - skit ful -jagvet



















och sista bilden ...


Bilderna på t-banan är vi på väg till dansen :)
Det blir fest påfredagen v 44 för dansen å man får ta med sig kompisar, ska fråga P (h) om hon vill komma ( om inte hon hinner läsa dehära före )
och sen mer ... pallar inte rabbla upp all information som vi fick på ett sk möte med tony - ni får hänga med lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0