I g å r k ö p t e j a g . . .

Gårdagens köp ...


jag ska prova den nu ;)
Men på baksidan står det:
Används dagligenför att bekämpa finnaroch förhindra att nya                                                                  uppstår. Innehåller fuktighetsgivande ingredienser.


Den här ska jag också använda :D
De aktiva ingredienserna torkar ut, döljer och tar bort orenheter.    och      Den hudfärgade krämen döljer och torkar ut finnar.      och         Används varje morgon och kväll. Tvätta ansikte och hals. Påför ett tunt lager på problemområden.    


och hårinpackning som jag ska använda nästa gång jag duschar - OFC !!
Ni vet vad man har det till ...


Ska byta om till mina kläder jag ska ha på mig idag :P
Se ya' soon /
Gillary :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0