Hemma hos Patriciis - från Nacka :)

Heejsan Biittchieez...

nu har jag precis kommit hem från nacka forum ( hos patti alltså... )
Patti är nere i sitt rum medans jag e här uppe å snackar skit om en idiot, ( kille ) som e min mammas kompis barn, med pattis mamma :P dumt :S
Aja lite bilder på dagens köp med MIN kamera * :)





mina nya solglasögon; 15 :- ( vf inte ) New Yorker




Min nya underdel behövde en svart så jag kan matcha till mina överdelar
Svart bikini trosa; New Yorker. 69:-





min nya, söta topp :)
Topp; New Yorker. 49:- (rea)



känner mej ganska liten brevid den här bilen ( minde än jag gör brevid mina vänner ):O





ny vill ha - de ska jag få ( hoppas ) på min födelsedag ( 26:e okt. )900:-





puuh nu känner man sig lång igen . haha.




kriiiig





otu fitt ( står på ett annat inlägg )




hannah montana sko :P




fiina / coola skor


heejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0