Hemligt ?!

Heejsan :)


hur är det med er läsare ?  :) Jag mår iaf toppen !
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Det enda jag har gjort idag är faktiskt hemligt ... tills på tisdag/måndag  :) sen får ni veta allt,

Jaja,  om jag inte hade haft så ´´ont ´´ i knät så hade vi nog varit på en danstävling nu , i min dansklänning, i mina sansskor och sminkad (älskar att sminka mig för danstävlingar) och kanske vinna nåt' :) och imorron samma sak fast i min långa klänning :P Men ni kommer fatta sen ...


standard                                                                                         latin :)




( har tråkigt ) men iaf - så här ser jag ut nu ?!

hörs sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0