Gea: På jakt efter en korsett!!!

tjenabooo :)

hur är de med er läsare ?? Här är de bara bra, men jag har bara ett problem nu ... jag har behov av en korsett och jag har hittat en massa fina men den aldra finaste är den från ny yorker som jag såg här om dagen         mamma har ju två korsetter ( som hon hade inan jag kom till - skit fina ) som skulle kunna vara men dom är lite för stora ...
Just de, jag glömde säga varför jag ska ha en - för i skolan så har vi show case och de betyder att vi ska vara i olika grupper och göra olika musikaler ( ca 7-8 i varje grupp ) och då ska vi göra moulin Rouge :) kuul va :P

Bilder:


den finaste


elr den men den e mer cancan stil inte stripp stil :/

men det blir nog den från ny yorker :)

 


mina nya skor ( reebok )


1. mina nya hemma byxor
2. nya jeans - men vi ska sy in byxorna där nere - för de e för stora ( JC kan göra sånnt för 100:- )


en bild på när jag var liten (h) älskar faktiskt den bilden :)


och dagens outfitt :D


    kramizochpuzzis
ha de bra :) och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0