Fester Prov och nåt' ni inte får veta än :P

Tja nördes !? It's me, Gea (h)

vad ska ni göra idag ?? Jag har iaf planer för jag ska åka och fika, men mer får ni inte veta mer idag eller kanske ikväll, men tror inte det :/ sry... men sådant är livet, man får helt enkelt lära sig att alla har lite hemlisar :)
men det är vell inte en hemlis om ni ska få veta ? Jjaja WE...
Jag har iaf ätit - mammas goda mat - man brukar äta det med pommes ( oftast ) och ris ibland. men vi åt med ris :) super gott - jag äter inte tomaterna och inte heller löken

P.S: det ser inte så gott ut på bilden ... faktiskt men det är grymt gott och efet som att jag är Peruan och mina föreldrar lagar son mat ( och uppvuxen med de, rumänsk också, OFC ) så äter jag mer Peruansk mat än svenne banan mat :) mucket godare ...


Jappsi, det var och nu i helgen, måsta bara berätta att jag ska på fest hos min familje kompis i skarpnäck å jag trodde P också skulle komma - men hennes mamma ville inte det så ...


Bilder från året 2007, kmr mer sen ...:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0