Ett boehov - klar

heejsan det är Gea nu :)

Hur är det med er ? Jag har det i alla fall super. Särskilt nu när jag har köpt de jag behövde till Show case :)

den rosa / första
plus - om nu kollar på sista bilden ser ni ett par super balla handskar jag ska ha ( oxå )




min andra korstett <3 them :)


Idag :
jag åkte till skolan och på vägen ( på tvärisen ) så får jag ett sms - det står
´´ matten är inställd idag ´´ min första lektion - jag skulle kunnat få sovmorron istället men om man skickar messet 10 mi  innan j´man börjar ... thanks. och sen i skolan så får jag veta att spanskan - lektionen efter - oxå är inställd ( och efter så är det lunch ) så från 8.30 till 11.40 kuul att missa en sådan sovmorgon :'(

så jag och emiloi drog till hans mammas 7-evelen i odenplan ( tror jag ) och åt lunch där en macka med ost å smör :) gottis ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0