Burgerking eller donken ?

heej på er , sry att jag inte har bloggat så mkt men har inte haft så mkt tid.
Iaf så har jag sett på fokis blogg att det finns typ  flera tusen mcdonalds i varje stad i östra USA
men då tänker jag , om det finns typ flera tusen mcdonalds i EN stad hur många bk n finns det då?
Mcdonalds borde nog ha överklassat burgerking, fast själv tycker jag att burger king har godare för att dom har mer å välja på hamburgarna och hamburgarna e mkt godare (har mer saker)..
Fast mcdonalds har ju billigare.. Fast jag brukar inte äta på nått av ställena
såvida jag inte går ut med kompisar i farsta centrum eller nått och det blir ju varje helg fast ibland går vi bara hem till den vi ska till och äter istället för att slösa pengar på det .. fast om man e hungrig så är man :s:P

Vilket gillar ni mest? : 


vs

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0