banan och Jgubbs smoothie

tjenamors haha.
Idag har jag varit i skolan ..
det har ju alla varit men aja, jag har nys gjort
min berömda smoothie som innehåller banan jorgubbar
och lätt vaniljyoughurt (light ).
jag skulle kunna leva på det för det ät så nyttigt och gott
nästan som en diet men nej dieter e inte för mig det e
bara för dom som inte har nån självsäkerhet om sig själv
och inte är stolt för den man e ..

för att göra patricias bj smoothie så gör du såhär

1 ta fram mixern
2 lägg i 5 dl vaniljyoghurt
3 lägg i en banan
4 lägg i 6 st jordgubbar
5 sätt på mixern
6 KLAR SMOOTHIE FÖR TVÅ PERSONER




bytte glas så att ni skulle se att smoothien va rosa
för det kan man inte se på den andra glaset ovanför eftersom
den är blå:P
'


tack o hej leverpastej/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0