Patricia : Ja må hon leva ja må hon leva jaaa.......

Heeej Heeej på er sööööötisar.
igår kunde jag inte blogga för jag var i nacka forum och fick köpa 4 grejer vad jag ville av mamma
och några 20 krs grejer som nagellacks bortagning och rengöringdukar åså..
Aja snart ska min pappa komma och vi ska väl åka till farsta och äta på mcdonalds och kanske köpa nått
vet inte riktigt men här får ni se vad jag köpte igår iaf

♥bild 1 : dagens outfit ( Den oranga tjocktröjan fick jag igår 200 :- på bikbok )
♥bild två : haaha driv picz
♥bild3 : fråga inte haha
♥bild fyra: nya isadora build up  mascaran 105:- på kicks
♥bild 5: T shirt från ginatricot 50 kr :- (rea)
♥bild 6: låtsas jeans 199:- ginartricot ( dom ser verkligen äkta ut tro mej !)













                                                                                      
                                                                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0