Sick!Sick!Sick!

heej snyggingar (dock inte snyggare in mig ;) it's gea !


Hur e det med er ?? här är det inte så bra ... faktiskt!
Är sjuk (igen) och har varit hemma hela dan idag - åkte inte till skolan :/ I Måndags och tisdags så var jag också sjuk men vi hade studiedagn i måndags så jag missade inte så mkt ändå, tror jag :) Aja, imorse hade jag feber, huvudvärk och ont i magen - höll också på att kräkas för 2 timmar sen, men det är bättre nu! och det är bra :D

Just nu ligger jag i mammas säng, fortfarande i pyjamas och tittar på en bra film som går på tv ''Undercover Angel'' den handlar om en jätte smart unge som inte vet vem som är hennes pappa och mamman skickar henne till en man (såg inte från början så jag vet inte allt) men de kände varandra innan hon fick henne och sen typ älskar ungen hnm.
hon vill att han ska adoptera henne men han ''vågar'' typ inte och sen får han veta att han är ungens pappa och de älskar varandra! Sen blir han kär i en tjej och ungen försöker fixa ihop dom och då säger  yjejen till hnm att hon älskar hnm, men han reagerar inte ich hon säger att hon har faith in him och att han måste ha faith in him seff också !
Mamman kmr och hämtar ungen , hon vill inte, men måste åka :/ och nu vet jag inge mer för har inte sett mer av fim´lmen men aja.

Bilder från sommarn :




(klaga inte på den där grjjen i håret - jag var sliten :/  )











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0