Patricia: Sjuk och sur

Hej på er idag har jag varit sjuk.
Haha har pluggat matte också , visa personer begär mer än
vad man kan men men ..
Är sur på min mamma för hon håller aldrig vad hon lovar
men när hon inte har lust till nått så måste man plötsligt lyda
jag menar bara för att man e förälder kan man inte
tro att man har sån stor makt genom att göra nån besviken
och tro att man kan ljuga sen är det okej?
Aja e riktigt sur iaf..
Men ajg var inne på youtube och såg den här killen
asså det e så gulligt att han vågar lägga ut den lixom han sjunger ju
inte bra men asså det e otroligt hur han verkar ha kul och jag tycker man
borde stödja hnm så keep going you are GREAT :)

here it comes.

http://www.youtube.com/watch?v=2yJB0PLtvTY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0