patricia: fisk ala patricis:)

tjoo nu har jag nyss ätit min goda hemlagade (?) fisk med potatis och sås
vem e bäst? SVAR: jag haha.
Idag gick jag till skolan som alla och efter det så hämtade mamma mig så köpte jag min nya fina jacka som gea har fast röd haha:P Härmapa hon e asså!!! SKOJJA OCH SKRIV INTE NU ATT DU SÅG DEN Å VISADE MIG FÖR JAG HADE SETT EN UNGEFÄR LIKADAN SOM JAG VILLE HA I INTERSPORT MEN SEN GICK VI TILL STADIUM SÅ JAG TYCKTE DEN VAR LITE FINARE FÖR DEN HADE INTE ETT MÄRKE VID BRÖSTET DÄR DET STOG MCKINLEY TYP.
ahah sorry att jag skrev med stora bokstäver.
(Bilder tagna med webcam så ni får leva med att fotot inte blir så bra kvalitet :P)
Everest jacka lång 1299 :-


jag ser konstig ut men ignorera mig hahah :P









min AS goda middag som jag gjort helt själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0