Gea : En bra/dålig dag :/

tjena människor :D

vad händer ?? e allt bra ?? Allt 'är säkert bra :D
Jag å PAttsan hade bara en lååång blogg paus men nu e vi tillbaka :) 4ever <3<3

aja, who cares ... ni lär förlåta oss :) <3
Idag har jag varit på min syrras danstävling ( hon kom 5:A :D ) och anledningen att inte jag tävlade var för att jag har precis bytt danspartner ;) och vi har inte program i alla danser ( 10st ) :/ å våran tränare ( Jagg kallar honom Tony, men ni kallar säkert hnm för Let´s dance Tony, Tony Irvig elr den kända Tony - men för mig då e han en vanlig tränare ( som aldrig kmr i tid dock ) men till saken ) Tony vill inte att vi ska tävla han vill att vi ska börja i janurai och vrara grymma på första tävlingen och så att det blir som en överaskning  ;) yeah, i like it !! :D
 Jaja, lite bilder ;) OFC ... !




(standard) Mina tränare som vann Sm ( denna tävling )


(Latin) Mina tränare - Yvo och Elisabeth - som vann SM ( denna tävling ) Grattis!! :D


Jag hejar på mina älskade tränare <3


Min danspartner och pattis huvud vid ''&'' :D haha som alltid vill komma med på bild ... älsk. <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0